De Centraal Beheer medewerkers delen gezamenlijk ‘Het Centraal Beheer gevoel’. Maar wat definieert dat gevoel? In een tiendelige online serie worden (nieuwe) medewerkers meegenomen langs verschillende onderwerpen en processen waarbij het CB gevoel een belangrijke rol speelt.
Mede door de gekozen vorm en aanpak ‘Op zoek naar…’ gaat de kijker bewust mee op een reis langs alle verschillende onderdelen. Onderwerpen als ‘Geschiedenis’, ‘Even Apeldoorn Bellen’ en ‘De Toekomst’ komen aan bod. Daarnaast krijgen medewerkers inzicht in verschillende klantreizen zoals bijvoorbeeld AOV, Schade en Sparen & Beleggen.
Het Centraal Beheer gevoel is een interne campagne die zichtbaar is gemaakt op verschillende plekken binnen de organisatie. In de ontvangsthal worden de video’s op een groot scherm getoond. De serie wordt ingezet voor interne communicatie en opleidingsdoeleinden.
Centraal Beheer is onderdeel van Achmea schadeverzekeringen. Maar wat onderscheidt hun van de andere merken zoals FBTO, Interpolis of Zilveren Kruis? Het Centraal Beheer gevoel! Een gemeenschappelijk gevoel dat gedeeld wordt tussen de medewerkers. Maak dit gevoel zichtbaar voor nieuwe en bestaande werknemers.
Medewerker Matthijs Algra werkt al ruim twintig jaar bij Centraal Beheer. Aan de hand van zijn groene hart neemt hij ons mee op een inspirerende zoektocht naar het Centraal Beheer gevoel. Wat is dit gemeenschappelijke goed en hoe komt het tot uiting in de verschillende (klant)processen? In een tiendelige online videoserie gaat hij op zoek naar de antwoorden.
Resultaat
Trotse medewerkers zijn zich bewust van het Centraal Beheer gevoel en weten dit toe te passen in hun dagelijkse werkzaamheden. Door concrete voorbeelden uit de praktijk te visualiseren worden medewerkers geïnspireerd. De serie maakt onderdeel uit van het merkboek en wordt ingezet voor interne communicatie en opleidingsdoeleinden.
CASES