NetwerkZes full service content bureau

Content bureau

Creatie

Storytelling

Contentstrategie

 Achmea  Je talent maakt wie je bent! 

 

 Interne campagne 

 Talent gedreven
 organisatie  

Bij Achmea staat talent voorop, zij zijn een talent gedreven organisatie. Medewerkers worden gemotiveerd te doen waar ze goed in zijn en hun talenten op deze manier te benutten. Je talent is namelijk niet alleen zichtbaar in je werk, maar ook in je dagelijks leven. Je bent meer dan alleen je functie, je bent het talent. Wanneer je weet wat dit talent is, kun je het ontwikkelen en het meeste uit je werk halen.

 Hans  Postma 
Al van jongs af aan is Hans fan van voetbal, met altijd hetzelfde doel: meedoen is winnen. Vroeger als spits, nu als analist bij VV Staphorst. Hiermee kan hij het verschil maken. Nu past hij dit talent ook toe in zijn werk, waarbij hij kritisch analyseert en zo resultaten behaalt.

 Paula  van der Hulst  
In plaats van te kijken naar wat ze niet kan, kijkt Paula juist naar wat ze wél kan. Zoals het zijn van een luisterend oor. Luisteren is altijd al een groot onderdeel geweest in haar leven. Nu past ze dit talent ook toe in haar werk en zorgt ze ervoor dat klanten zich op hun gemak voelen.
Achmea medewerkers bewust maken van hun persoonlijke meerwaarde, door hun talenten zichtbaar te maken.

Door persoonlijke verhalen van Achmea medewerkers te delen over hun talent, visualiseren wat hun persoonlijke kracht en talent is. Hierdoor wordt zichtbaar hoe hun talent van dagelijkse meerwaarde is binnen Achmea.

 Resultaat 

Een interne campagne waarbij bewustwording wordt gecreëerd bij andere Achmea medewerkers om hun eigen talent te benoemen. Wat is mijn talent en hoe zet ik dit in? Waar zou ik mezelf nog kunnen ontwikkelen? Achmea medewerkers kunnen hierna contact opnemen met een loopbaan/verder-coach, die hun op weg helpt.

 ANDERE 
 ACHMEA 
 CASES