Scroll Top

 Centraal Beheer  Calamiteiten 

 

 Externe klantcommunicatie – B2C 

 VOOR DE STORM 

 Storm in nederland  

In Nederland kan het hard waaien. Bij windkracht 7 of hoger op de windschaal van beaufort spreken wij van storm. Storm kan veel schade in en om het huis aanrichten. Denk aan afgewaaide dakpannen, omgevallen bomen of een omgewaaide schutting. Door klimaatverandering wordt het weer ook steeds extremer.

Maar hoe bereid je je nou goed voor op een storm? En hoe voorkom je stormschade?

Centraal Beheer staat al meer dan 100 jaar klaar voor hun klanten. Maar ze staan niet stil. De wereld verandert en zij veranderen mee. Ze willen iedereen overal mee kunnen helpen. Of je nu klant bent of nog moet worden. Helpen: is wat zij doen. Iedere dag weer. Met een landelijk netwerk van specialisten zorgen zij voor passende oplossingen

Ieder jaar wordt Nederland geteisterd door één of meerdere hagel- en storm buien. Centraal Beheer wil graag hun klanten voor, tijdens en na een storm informeren en inzicht geven in hun processen maar ook klanten preventief tips en adviezen geven.

Door Centraal Beheer klanten meer inzicht te geven in de interne (schade)processen ontstaat er meer draagvlak voor de problematiek, die bijvoorbeeld door een storm wordt veroorzaakt. Daarnaast kunnen klanten ook zelf voorbereidingen treffen waardoor schades worden voorkomen.

 Resultaat 

In vier verschillende soorten video’s komen deskundigen aan het woord die preventieve tips en adviezen geven. Deze video’s kunnen actief worden ingezet in verschillende communicatiekanalen (Instagram, facebook, nieuwsbrief, website) wanneer een storm op komst, tijdens of voorbij is.

 Voor   de storm 

 INZET 

Een groot deel van de content (70-80%) produceren we van tevoren, zodat de content direct inzetbaar is tijdens een calamiteit. We communiceren de films via de app, nieuwsbrief, social en op de website. Deze communicatie wordt waar nodig aangevuld met artikelen, interviews, en infographics.

De video ‘Stormtips van de schade-expert’ staat tijdens de storm op de voorkant van de website. In deze video vertelt de schade-expert wat je wel, en ook vooral niet, moet doen tijdens de storm. Door zijn korte praktische tips kan de klant ook nu nog veel (storm)schade voorkomen.

 TIJDENS   de storm 

 NA    de storm 

 MEER 
 CASES 
Secured By miniOrange