Achmea Personenschade helpt jaarlijks 35.000 mensen met letsel na een ongeval. Persoonlijk letsel kan zowel geestelijk, maar ook praktisch thuis en voor je werk, heel ingrijpend zijn. Het is daarom belangrijk om tijdens de klantreis connectie te maken en snel duidelijkheid te geven.
Het digitale platform achmeapersonenschade.nl staat centraal in de communicatie met de cliënt.
De kracht van een klantverhaal. Door middel van true storytelling worden persoonlijke verhalen vertelt van drie verschillende cliënten. Zij zijn allemaal individueel geholpen door Achmea Personenschade. Door hun indrukwekkende verhalen te visualiseren kunnen nieuwe cliënten zich identificeren en kracht putten uit hun persoonlijke ervaringen.
Resultaat
Drie inspirerende films, die worden ingezet voor communicatie via het platform achmea-personenschade.nl. Geloofwaardigheid is hét belangrijkste criterium voor succesvolle content. Daarom helpen wij graag merken met het vertellen van hun authentieke verhalen, recht uit het hart. Het creëren van een emotionele connectie met de doelgroep.
Het laatste rondje met haar labrador Jim liep anders dan normaal voor Kimberly. Kijk hoe zij werd geholpen nadat de hond van de buurvrouw haar beet.
Quote Kimberly: ”Wat ik fijn vond, is dat ik serieus werd genomen en dat er snel is gehandeld. En natuurlijk uiteindelijk dat ze ook denken aan het herstel. ”
CASES