Scroll Top

 Achmea  Personenschade 

 

 Externe klantcommunicatie  

 Externe klantcommunicatie 

Achmea Personenschade helpt jaarlijks 35.000 mensen met letsel na een ongeval. Persoonlijk letsel kan zowel geestelijk, maar ook praktisch thuis en voor je werk, heel ingrijpend zijn. Het is daarom belangrijk om tijdens de klantreis connectie te maken en snel duidelijkheid te geven.

Het digitale platform achmeapersonenschade.nl staat centraal in de communicatie met de cliënt.

Hoe kunnen we zo persoonlijk en efficiënt mogelijk onze klantcommunicatie verbeteren op het platform Achmeapersonenschade.nl? Belangrijke aandachtspunten: een warm welkom voor cliënten, laten zien hoe Achmea Personenschade helpt, processen van schadeafhandeling uitleggen en het introduceren van persoonlijke dossiers.

De kracht van een klantverhaal. Door middel van true storytelling worden persoonlijke verhalen vertelt van drie verschillende cliënten. Zij zijn allemaal individueel geholpen door Achmea Personenschade. Door hun indrukwekkende verhalen te visualiseren kunnen nieuwe cliënten zich identificeren en kracht putten uit hun persoonlijke ervaringen.

 Resultaat 

Drie inspirerende films, die worden ingezet voor communicatie via het platform achmea-personenschade.nl. Geloofwaardigheid is hét belangrijkste criterium voor succesvolle content. Daarom helpen wij graag merken met het vertellen van hun authentieke verhalen, recht uit het hart. Het creëren van een emotionele connectie met de doelgroep.

 Mevr. Van der Kley kreeg hulp na verkeersongeval 

Opeens bleek de auto toch niet te stoppen voor het zebrapad. Hulp vragen is voor de zelfstandige mevrouw Van der Kley niet vanzelfsprekend. Kijk hoe zij zelf de regie hield.

Quote Mevr. van der Kley: ”Het gesprek was fijn. Ze nam ook de tijd ervoor en ik mocht mijn verhaal ook écht vertellen.”

 Kimberly kreeg hulp na een hondenbeet 

Het laatste rondje met haar labrador Jim liep anders dan normaal voor Kimberly. Kijk hoe zij werd geholpen nadat de hond van de buurvrouw haar beet.

Quote Kimberly: ”Wat ik fijn vond, is dat ik serieus werd genomen en dat er snel is gehandeld. En natuurlijk uiteindelijk dat ze ook denken aan het herstel. ”

 Rudy heeft de regie op zijn leven terug 

Kijk hoe Rudy na een zwaar motorongeluk met hulp van Achmea Personenschade de regie op zijn leven weer terugkreeg.

Quote Rudy: ”Wat mij de kracht heeft gegeven is mijn onverminderbare doorzettingsvermogen ”

Brainstormsessie?
 MEER 
 CASES 
Secured By miniOrange