Dit doen wij
Doelgericht, scherp en verrassend zijn kernwaarden van waaruit wij onze toonaangevende positie als bureau versterken en relaties verder ontwikkelen. Als full service content bureau stellen wij ons graag op als strategisch marketing-communicatie partner.
Zo vertalen wij een vraag, boodschap en doelstelling naar een strategie, product of campagne zodat deze optimaal wordt overgebracht op de beoogde doelgroep.
één integrale aanpak voor het
maximale resultaat.
In 2000 hadden we als Nederland één van ons meest succesvolle jaren in de Olympische Spelen. Handboogschutter ‘Wietse van Alten’ maakte destijds onderdeel uit van het Olympisch team.
Van Alten zijn verhaal staat symbool voor de manier waarop wij dagelijks bezig zijn met onze passie, het creëren. Het verbindt ons met alle facetten, die tijdens het content proces aan bod komen.
Zoals van Alten omschrijft “Een medaille winnen doe je niet alleen, je hebt zoveel mensen nodig om een medaille te winnen!” Wij geloven in co-creatie met onze klanten, want een prestatie lever je niet alleen.
Een content-strategie draagt daarom niet alleen bij aan marketing-communicatie doelstellingen maar ook aan directe engagement met de beoogde doelgroep.
Door gebruik te maken van ons NetwerkZes content model (strategie, storytelling, creatie, uitvoering, distributie en analyse) worden alle elementen op elkaar afgestemd.
“Zoveel mogelijk buiten je comfort zone”
Fabian Ruitenberg
Martin de Lange
Creatief producent & regisseur Martin de Lange heeft 15 jaar ervaring met het maken van grote televisieproducties voor zowel publieke als commerciële omroepen. Hij regisseerde befaamde televisieprogramma’s als Dragons Den (KRO), De school van Prem (NTR) Een Dubbeltje op zijn Kant (RTL4), Look of Love (RTL4) en De Allerslechtste Chauffeur van Nederland (BNN). Zijn passie en expertise komt dagelijks tot uiting bij de ontwikkeling en creatie van verschillende vormen van content.