Scroll Top

 “Wij dragen bij aan de merkpositionering  door content strategieën te ontwikkelen die  doelgericht, scherp en verrassend zijn.” 

 Dit doen wij 

 Onze missie 
NetwerkZes ontwikkelt creatieve content proposities, die buiten de comfortzone liggen van klanten. Content die je raakt, inspireert en activeert. Dagelijks zijn wij bezig met innovatieve mogelijkheden om content voor klanten te analyseren, optimaliseren en te distribueren onder de beoogde doelgroepen. Deze content maken wij beschikbaar voor alle (online) platformen en hedendaagse communicatiemiddelen.
 Onze kernwaarden 

Doelgericht, scherp en verrassend zijn kernwaarden van waaruit wij onze toonaangevende positie als bureau versterken en relaties verder ontwikkelen. Als full service content bureau stellen wij ons graag op als strategisch marketing-communicatie partner.

Zo vertalen wij een vraag, boodschap en doelstelling naar een strategie, product of campagne zodat deze optimaal wordt overgebracht op de beoogde doelgroep.

 Onze expertise 
Ons team bestaat uit ervaren en gedreven professionals, die zich binnen hun vakgebied hebben onderscheiden op kwaliteit en originaliteit. Wij zijn toonaangevend in het ontwikkelen van content-strategieën, (online) campagnes, (branded) content, bedrijfs-voorlichtingsfilms, commercials en (gesponsorde) televisie-programma’s. Onze klanten bestaan uit het bedrijfsleven, onderwijsinstellingen, branche- verenigingen en de overheid.

 één integrale aanpak voor het
 maximale resultaat.

 Netwerkzes – Corporate story  

 “Een medaille win je niet alleen” 

In 2000 hadden we als Nederland één van ons meest succesvolle jaren in de Olympische Spelen. Handboogschutter ‘Wietse van Alten’ maakte destijds onderdeel uit van het Olympisch team.

Van Alten zijn verhaal staat symbool voor de manier waarop wij dagelijks bezig zijn met onze passie, het creëren. Het verbindt ons met alle facetten, die tijdens het content proces aan bod komen.

Zoals van Alten omschrijft “Een medaille winnen doe je niet alleen, je hebt zoveel mensen nodig om een medaille te winnen!” Wij geloven in co-creatie met onze klanten, want een prestatie lever je niet alleen.

Integrale Oplossing voor Aventus

 Onze visie 
Een succesvolle content strategie implementeren binnen een organisatie, is volgens ons een onmisbaar onderdeel van communicatie. De verhalen die wij vertellen worden vertaald naar unieke authentieke content, die naadloos aansluit op de behoeftes van klant en doelgroep.

Een content-strategie draagt daarom niet alleen bij aan marketing-communicatie doelstellingen maar ook aan directe engagement met de beoogde doelgroep.

Door gebruik te maken van ons NetwerkZes content model (strategie, storytelling, creatie, uitvoering, distributie en analyse) worden alle elementen op elkaar afgestemd.

 “Zoveel mogelijk buiten je comfort zone” 

 Fabian Ruitenberg 

Creatief producent Fabian Ruitenberg studeerde af aan de Nederlandse Film en Televisie Academie in Amsterdam. Tijdens zijn studie produceerde en regisseerde hij televisieprogramma’s voor de AVRO, BNN, NET5 en RTL5. In 1998 richtte hij NetwerkZes op en ging met zijn bedrijf televisieprogramma’s ontwikkelen en produceren voor o.a. Veronica, Jetix, Nickelodeon, Disney XD en Disney Channel. NetwerkZes is uitgegroeid tot een creatief content bureau, waar hij nu dagelijks klanten adviseert over creatie, storytelling en content-strategie.

Fabian Ruitenberg op LinkedIn

 Martin de Lange 

Creatief producent & regisseur Martin de Lange heeft 15 jaar ervaring met het maken van grote televisieproducties voor zowel publieke als commerciële omroepen. Hij regisseerde befaamde televisieprogramma’s als Dragons Den (KRO), De school van Prem (NTR) Een Dubbeltje op zijn Kant (RTL4), Look of Love (RTL4) en De Allerslechtste Chauffeur van Nederland (BNN). Zijn passie en expertise komt dagelijks tot uiting bij de ontwikkeling en creatie van verschillende vormen van content.

Martin de Lange op LinkedIn

VOLG ONS OP