Al ruim 60 jaar is Syntrus Achmea Real Estate & Finance investment manager in vastgoed en hypotheken voor institutionele beleggers. Zij financieren, ontwikkelen en beleggen in vastgoed en hypotheken in opdracht van pensioenfondsen en andere institutionele beleggers zoals verzekeraars en charitatieve instellingen.
Bij Syntrus Achmea Real Estate & Finance, een organisatie met meer dan 500 medewerkers blijft het een uitdaging om collega’s goed mee te nemen in de invulling van hun merkbelofte ‘Beleggen met Betekenis’. Bij de meeste projecten – hoe prachtig ook – zijn de meeste collega’s namelijk immers niet direct betrokken.
Om die kloof beter te overbruggen, ontwikkelde NetwerkZes bovenop de bestaande communicatiemiddelen een nieuwe videoreeks ‘Je mag … alles vragen’ waarin betrokken medewerkers en nieuwe projecten op een prikkelende manier zichtbaar worden gemaakt. De video’s worden via LinkedIn gedeeld.
Een communicatiemiddel waarbij medewerkers zichtbaar worden gemaakt en hun trots delen voor de projecten waarbij zij betrokken zijn.
Resultaat
Een vast format van korte informele video’s (+/- 3,5min.) getiteld: Je mag (naam medewerker) alles vragen!. De video’s worden gepresenteerd door een voice-over, die brutale vragen stelt.
CASES