Consumenten genieten tijdens de coronacrisis meer van het groen in en om het huis. Koninklijke Vereniging van Hoveniers en Groenvoorzieners wil graag consumenten en de zakelijke markt inspireren en activeren om een groenprofessional in te schakelen, voor zijn kennis en praktische aanpak.
Bekijk de hele case hier
In samenwerking met onze Achmea collega’s van corporate communicatie organiseerde NetwerkZes een online Achmea Talkshow, gepresenteerd door Rens de Jong en Talitha Muusse. Tijdens een gevarieerd programma kwamen bijzondere gasten aan het woord, werden er inspirerende initiatieven vertoond en was er muzikale begeleiding van Marc Jansen.
Bekijk de hele case hier
Om nieuwe leerlingen te werven voor de VHG brancheopleiding is de online kennisquiz live! Op dit platform kunnen (nieuwe) medewerkers van VHG-leden hun planten-, bomen- en bodemkennis testen.
De deelnemer ontvangt een link via e-mail, Facebook of WhatsApp op zijn/haar mobiele telefoon. Het lijkt alsof de deelnemer echt wordt gebeld door Miranda, de VHG Groenambassadeur.
Speel het zelf via http://testjekennis.vhg.org
De coronacrisis raakt ons allemaal, maar het brengt ons ook dichterbij.
Dichterbij de plek waar we van houden, in ons huis, de tuin of het balkon. Kijk om je heen, want groen is overal. Dus zaai, stek, plant, hark en geef water.
Beleef het plezier aan het groen om je heen, het is dichterbij dan je denkt!
Kijk voor groene tips op de Facebook-pagina: Lang Levende Tuin.
“Een medaille win je niet alleen” – Het verhaal van Wietse van Alten. Wij geloven in co-creatie, kijk op onze website wat ons contentmodel voor jou als merk betekent.
CorporateStory NetwerkZes Storytelling Contentmodel eenmedaillewinjenietalleen
Aan de hand van het NetwerkZes content model inventariseren wij de vraag van onze klanten. Strategie, creatie, storytelling, uitvoering, distributie en analyse maken onderdeel uit van ons content-strategie proces. Het content model zorgt voor een creatief proces waarbij de content constant wordt geoptimaliseerd en waar nodig wordt aangepast.